دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق
دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق

زندگی روی پرده - زنها فرشته اند

به نام خدا

سلام


توی برنامه 16 فروردین به تحلیل شخصیت های فیلم زنها فرشته اند پرداخته شد و موضوع اصلی صحبت بین دکتر میثاق و آقای فروتن بی وفایی به همسر بود. رفتارهای بدست آوردن و نگهداری، دلایل بی وفایی و خیانت به همسر (نیاز و زیاده خواهی) و... از مباحثی بود که توی این برنامه مطرح میشه.


* طبق اعلام سایت شبکه 4، زندگی روی پرده نوروز 92 در 16 قسمت تهیه شده که با توجه به اینکه تحلیل فیلم آواز گنجشک ها به یکباره دو قسمتی شد میشه 17 قسمت. این برنامه 17مین برنامه زندگی روی پرده نوروز 92 بود و در جدول پخش برنامه های شبکه 4 اسمی از زندگی روی پرده نیست. امیدوارم که باز هم زندگی روی پرده ادامه داشته باشه اما به احتمال قوی این سری هم بدون هیچ اطلاع و سر و صدایی تموم شده. امیدوارم از این سری هم خوشتون اومده باشه و مباحث مطرح شده رو برای ساختن یه زندگی بهتر به کار بگیرید. و همچنین به امید ساخت سری های بعد این برنامه آموزنده... *


زندگی روی پرده - زنها فرشته اند (16 فروردین 92)


شاد و سالم و موفق باشید.

خدانگهدار

زندگی روی پرده - اسب تورین

به نام خدا

سلام


اسب تورین، اسم فیلمیه که توی برنامه زندگی روی پرده 15 فروردین 92 تحلیل شد. این فیلم، فیلم خاصیه و درکش برای من خیلی مشکل و سنگینه. امیدوارم از این برنامه لذت ببرید.


زندگی روی پرده - اسب تورین (15 فروردین 92)

زندگی روی پرده - دختر شیرینی فروش

به نام خدا

سلام


برنامه زندگی روی پرده چهارشنبه 14 فروردین 92

تحلیل شخصیت فیلم دختر شیرینی فروش

این برنامه درمورد موانعی بود که خانواده ها بر سر راه ازدواج جوون ها میگذارن.


زندگی روی پرده - دختر شیرینی فروش (14 فروردین 92)

زندگی روی پرده - The First Grader

به نام خدا

سلام


امیدوارم 13 بدر بهتون خوش گذشته باشه. فیلمی که در برنامه دیشب (13 فروردین) تحلیل شد، فیلم The First Grader بود که من خیلی از موضوع فیلم خوشم اومد. داستان فیلم درباره پیرمردیه که عمرش رو در راه مبارزه با استعمار سپری کرده و حالا از طرف دولت انقلابی یه تقدیر نامه بهش داده شده، اما او سواد خوندن نداره و برای اینکه خودش تقدیر نامشو بخونه به مدرسه میاد تا خوندن نوشتن یاد بگیره. در این راه به مشکلاتی برمیخوره و معلمی که اونو سر کلاس راه داده از کارش اخراج میشه. حالا مبارزه بعدی پیرمرد آغاز میشه که برای برگردوندن اون معلم به سر کارش هست. پیشنهاد میکنم این برنامه رو ازدست ندین چون هم فیلمش فیلم جالبی بود و هم تحلیلش نکات بسیار جالبی داشت.


زندگی روی پرده - اولین جاده صاف کن (13 فروردین 92)

زندگی روی پرده - توفیق اجباری

به نام خدا

سلام


برنامه زندگی روی پرده 12 فروردین 92

فیلمی که توی این برنامه تحلیل شد، توفیق اجباری بود. داستان درباره یه سوپر استار سینماس که از همسرش جدا شده، اما هردو همدیگه رو دوست دارن و غرور مانع از این میشه که به هم بگن. دکتر توی این برنامه صحبت هایی درمورد آشتی کردن، تفاوت بین نظارت و دخالت، غرور و... ارائه دادن که امیدوارم مطالب این برنامه برای ساختن زندگی بهتر براتون مفید باشه.


زندگی روی پرده - توفیق اجباری (12 فروردین 92)

زندگی روی پرده - طعم گیلاس

به نام خدا

سلام


موضوع برنامه 11 فروردین تحلیل فیلم طعم گیلاس بود و محور اصلی صحبت های این برنامه خودکشی!!!


زندگی روی پرده - طعم گیلاس (11 فروردین 92)

زندگی روی پرده - چک

به نام خدا

سلام


چک نام فیلمیه که در برنامه زندگی روی پرده 10 فروردین 92 تحلیل شد. داستان فیلم از یه تاکسی شروع میشه، دزدهایی که شیشه تاکسی رو میشکنن و سعی دارن کیف یه مسافر مسن رو بدزدن. سه مسافر دیگه و راننده با دزدها درگیر میشن و کیف رو پس میگیرن. مسافر مسن که فرد پولداری هم بوده برای قدردانی یه چک 40 میلیون تومنی به این 4 نفر میده و این افراد چون به هم اعتماد ندارن تصمیم میگیرن تا زمانی که برن بانک و چک رو نقد کنن پیش هم باشن. در تحلیل این فیلم نکات خوبی در مورد ظرفیت انسانها، خوش بینی بدبینی و اعتماد، تفاوت رفتارهای واقعی با رفتارهای غیر واقعی و تکانشی مطرح میشه که امیدوارم نهایت استفاده رو از این برنامه ببرید.


زندگی روی پرده - چک (10 فروردین 92)

زندگی روی پرده - خانه دوست کجاست

به نام خدا

سلام


توی این پست فایل صوتی برنامه زندگی روی پرده 9 فروردین قرار گرفته که موضوع اون تحلیل فیلم خانه دوست کجاست بود. این تحلیل نکات خوبی رو درمورد تربیت فرزندان داره، اینکه چکار کنیم تا فرزندانمون مسئولیت پذیر بار بیان. امیدوارم از این فایل نهایت استفاده رو ببرید.


زندگی روی پرده - خانه دوست کجاست (9 فروردین 92)

زندگی روی پرده - زیر درخت هلو

به نام خدا

سلام


نمیدونم چرا توی زندگی روی پرده امسال اینهمه فیلم طنز تحلیل میشه!!! 3-4تایی شده تا الان. شایدم من نظرم اشتباهه که فکر میکنم فیلم های طنز نکات آن چنان قابل تأملی ندارن، چون تحلیل فیلم پنگوئن های آقای پاپر نکات جالبی داشت. امیدوارم از شنیدن این تحلیل نهایت استفاده رو ببرید.


*یه مشکلی که پیش اومده بود اینکه صدای شبکه 4 واسه من کیفیت مطلوبی نداشت، نمیدونم اوضاع برای شما چطور بوده اما اگه کسی فایلی با کیفیت بهتر داره برام بفرسته تا بذارم*


زندگی روی پرده - زیر درخت هلو (8 فروردین 92)

زندگی روی پرده - پنگوئن های آقای پاپر

به نام خدا

سلام


قیافه من بعد از اینکه مسعود فروتن اسم فیلم رو گفت:

یعنی داشتم از تعجب شاخ درمیاوردم!!!

اگه قرار بود پاندای کونگ فو کار تحلیل کنن کمتر تعجب میکردم!

اما بحث جالبی بود و مواردی از جمله آشتی با طبیعت و علل ناتوانی در ایجاد ارتباط بین پدر و دختر نوجوانش مطرح شد. امیدوارم از شنیدن این فایل لذت ببرید.


زندگی روی پرده - پنگوئن های آقای پاپر (7 فروردین 92)