دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق
دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق

سخنی با خوانندگان

به نام خداوند جان و خرد

کزین برتر اندیشه برنگذرد

 

خداوند نام و خداوند جای

خداوند روزی ده رهنمای

 

با نام و یاد خدا

 

با توجه به اینکه این وبلاگ در حال و هوای عید نوروز ایجاد شده، ابتدا عید نوروز رو به همگی شما تبریک میگم. امیدوارم سالی پر از موفقیت و شادی در انتظارتون باشه. پستی که پیش روی شماست، اولین پست از این وبلاگه... هدف من از ایجاد این وبلاگ، فراهم آوردن محیطی برای دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق هست. قبلا فایل برنامه های دکتر توی وبلاگ پسر ایرونی قرار می گرفت. چنانچه فایلی رو می خواهید که تاریخش مربوط به دی ماه سال 91 یا قدیمی تر هست، می تونید توی وبلاگ پسر ایرونی اون فایل رو پیدا کنید.


شاید ذکر این نکته بد نباشه که این وبلاگ، وبلاگ شخصی دکتر نیست و من هم دوست یا فامیل دکتر نیستم. بنابراین اگر انتقاد یا پیشنهادی دارین که به شخص ایشون مربوط میشه از طریق وبلاگشون که لینکش همینجا هم هست اقدام کنید.


سالم و موفق باشید

خدانگهدار

نظرات 6 + ارسال نظر
هستی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام آقا مهدی
خیلی خوشحال شدم که این وبلاگ رو ایجاد کردین
واقعا ممنونم ازتون
خسته نباشید بهتون میگم
و از این که آدرس وبلاگتون رو برام گذاشتین یک دنیا ممنونم

براتون آرزوی موفقیت میکنم

خواهش میکنم.
با این تشکر شما من حسابی شرمنده شدم که...

هالوژن شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

بارونی از سلام تقدیم به آقا مهدی نازنین
بعضی از آدم ها هستن که مهربونی رو به حراج گذاشتن
و حالشون خوبه
یقین دارم شما از این تیپ آدما هستی
مهدی خان،گل کاشتی با این وبلاگ
من حاضرم توی نوشتن مطالب وبلاگ با شما همراه بشم و کمکتون کنم
راستی ایده های خوبی برای وبلاگ دارم
اگه دوست داشتین بهم خبر بدین مهربان
.
.
.
نگاهت به آسمان باشد . . .

سلام
شما خوبین؟ خوش میگذره؟
شما لطف دارین، گمون نکنم اونقدرا آدم کار درستی باشم.
فکر کنم باید یه تبریک بهتون بگم بابت پیدا کردن آدرس وبلاگ!!!
چون چند وقتی هست اینجا سوت و کوره!!!
اگه ایده ای داشتین بذارین تو صندوق پستی وبلاگ
استقبال میکنم از ایده های جدید...

هالوژن یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

ممنون که اینقدر با انرژی هستین
هر جا صدای دلنشین میثاق باشد،من هم هستم
باز هم خواهم آمد. . .

خواهش میکنم.
منتظر ایده هاتون هستم. بذارید توی صندوق پستی وبلاگ

حدیث یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام بر آقای مهدی
خوبین انشاا...
تاخیرات اینجانب را برای تبریک و تشکر ببخشید
قدم نو رسیده (وبلاگ) مبارک باشه
توی مطالعه متنی که از وبلاگ داشتم
به نظرم خیلی هم عالی خیلی هم عالی بود
واقعا جای داره بهتون خسته نباشید بگیم
طوری نوشته بودید که باعث ترغیب میشد که فایل ها رو در اولین فرصت گوش کنم
منم مثل هستی جان واقعا خوشحالم از ایجاد این وبلاگ
و ازتون خیلی خیلی ممنونم که آرشیوتونو بازحمتایی که داره در اختیار دیگران قرار میدید
امیدوارم خود خدا اجری پر بها برای اینکارتون در نظر بگیره
دلم میخواست مثل همراه گرامی هالوژن از طریق سرچ به وبلاگ میرسیدم هرچند تلاش هایی هم کردم با نام دکتر و برنامه اردیبهشت و تاریخ برنامه ها
ولی فکر کنم چون وبلاگ نوپاست مقدور نشد
در هرصورت خیلی خیلی ممنونم از دادن آدرس
وامیدوارم همراهان دیگه هم به این وبلاگ خوب برسن
برای خودتون و و بلاگ آرزوی موفقیت بیشتر رو دارم

سلام حدیث خانم
خیلی ممنون، شما لطف دارید...
منم برای شما و همه همراهان آرزوی شادی، سلامتی و موفقیت دارم

nazi یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ب.ظ

thank you so muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuch

ف ف پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:39 ق.ظ

داداش کارت خیلی درسته .... من همیشه فوقش تا یک بیدار بودم ببین الان داره 2 میشه هنو بیدارم دارم دانلود میکنم و اونایی که دانلود بود رو دارم گوش میدم

مرسی از کلکشن بی نقصت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد