دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق
دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق

للّه الحمد قبل کل کلام

به نام خدا

سلام

 

یکی از دلایل علاقه من به دکتر میثاق نیایش های زیباییه که ایشون اول برنامه هاشون میگن. به همین خاطر دوست دارم کار این وبلاگ هم با یکی از نیایش های دکتر شروع بشه... به همین خاطر یکی از زیباترین نیایش های ایشون رو براتون انتخاب کردم. امیدوارم که از این نیایش زیبا لذت ببرید.



دانلود این نیایش

 

خدایا تو از من ستایش خواستی و هویت من بنده را در این کرنش ساختی

خدایا من نماز نمی خوانم چون مسلمانم

نماز می خوانم چون انسانم

درد بشر امروز ترک این کرنش است

کرنشی که در درونش آرامشی زیبا نهفته

افسوس که بشر ندانست

خدایا من محتاج این کرنش و مشتاق این ستایشم

ستایشی که در رکوعش شکستن من را آموختی

و در سجده آن دفن منیت و خودخواهی

آنچه تباهی به بار آورد و ویرانی

و در قیامش تولدی دوباره

از خاک برخاستن

اوج

پرواز، پروازی پاک

از خاک تا افلاک

و در تشهدش نشستن به تماشای خودت

و در سلامش جشن سلامی راه انداختی

هلهله شادی

به خاطر چهار آشتی

آشتی با تو، آشتی با خویش، آشتی با خوبان و آشتی با طبیعت و هستی

خدایا آنکه این دانشگاه را طی کرد و آنکه این نماز را دانست به مستی رسیده

عادت ماست که بی باده و می مست شویم

فارغ از میکده و هرچه در آن هست شویم


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد