دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق
دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق

زندگی روی پرده - The First Grader

به نام خدا

سلام


امیدوارم 13 بدر بهتون خوش گذشته باشه. فیلمی که در برنامه دیشب (13 فروردین) تحلیل شد، فیلم The First Grader بود که من خیلی از موضوع فیلم خوشم اومد. داستان فیلم درباره پیرمردیه که عمرش رو در راه مبارزه با استعمار سپری کرده و حالا از طرف دولت انقلابی یه تقدیر نامه بهش داده شده، اما او سواد خوندن نداره و برای اینکه خودش تقدیر نامشو بخونه به مدرسه میاد تا خوندن نوشتن یاد بگیره. در این راه به مشکلاتی برمیخوره و معلمی که اونو سر کلاس راه داده از کارش اخراج میشه. حالا مبارزه بعدی پیرمرد آغاز میشه که برای برگردوندن اون معلم به سر کارش هست. پیشنهاد میکنم این برنامه رو ازدست ندین چون هم فیلمش فیلم جالبی بود و هم تحلیلش نکات بسیار جالبی داشت.


زندگی روی پرده - اولین جاده صاف کن (13 فروردین 92)

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com/

سلام
ممنونم
امیدوارم بتونم فیلمش رو برای دانلود پیدا کنم

سلام
خواهش میکنم.
بله، فیلم جالبی بود، خود من هم دوست دارم ببینمش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد