دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق
دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق

برنامه اردیبهشت 26 اردیبهشت 92

به نام خدا

سلام


موضوع برنامه اردیبهشت امروز (26 اردیبهشت 92) در مورد هنر بخشیدن بود. این برنامه به نظر من خیلی زیبا و آموزنده بود و برای من که خیلی جالب بود. امیدوارم شما هم از شنیدنش لذت ببرید.


*دو تا نکته: اول اینکه توی ضبط برنامه امروز یه مشکلی پیش اومد (سوتی دادم) به خاطر همین فایل یه تیکه نیست و حدود یه 20-30 ثانیه از برنامه نابود شده!!! (دیگه باید ببخشید مارو...) و دوم اینکه یه جوونمردی پیدا بشه برنامه هفته دیگه رو ضبط کنه چون من احتمالا پنجشنبه هفته دیگه کار دارم. بعد ضبط کردنش هم فایل رو بذاره تو قسمت نظرات همین پست تا من در اسرع وقت فایل رو توی یه پست جدید بذارم. ممنون*


دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

برنامه اردیبهشت 5 اردیبهشت 92

به نام خدا

سلام


بالاخره بعد یک ماه که از عید میگذره، اولین برنامه اردیبهشت امسال هم پخش شد، اونم با حضور دکتر میثاق. تقریبا دیگه داشتم ناامید میشدم از پخش برنامه اردیبهشت... موضوع این برنامه مدیریت زندگی بود و به پاسخ دادن به سوالات بینندگان اختصاص داده شده بود. امیدوارم نهایت استفاده رو از فایل این برنامه ببرید.


دانلود فایل صوتی برنامه اردیبشهت پنجم اردیبهشت 92