دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق
دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق

برنامه اردیبهشت 26 اردیبهشت 92

به نام خدا

سلام


موضوع برنامه اردیبهشت امروز (26 اردیبهشت 92) در مورد هنر بخشیدن بود. این برنامه به نظر من خیلی زیبا و آموزنده بود و برای من که خیلی جالب بود. امیدوارم شما هم از شنیدنش لذت ببرید.


*دو تا نکته: اول اینکه توی ضبط برنامه امروز یه مشکلی پیش اومد (سوتی دادم) به خاطر همین فایل یه تیکه نیست و حدود یه 20-30 ثانیه از برنامه نابود شده!!! (دیگه باید ببخشید مارو...) و دوم اینکه یه جوونمردی پیدا بشه برنامه هفته دیگه رو ضبط کنه چون من احتمالا پنجشنبه هفته دیگه کار دارم. بعد ضبط کردنش هم فایل رو بذاره تو قسمت نظرات همین پست تا من در اسرع وقت فایل رو توی یه پست جدید بذارم. ممنون*


دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

نظرات 9 + ارسال نظر
امیرحسین جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام.ممنون.حتما آقا مهدی.

سلام
خواهش می کنم

پدرام دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام
دستتون درد نکن.


سلام
خواهش میکنم

ضیا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ http://dr-misagh.blogfa.com

سلام آقا مهدی

سلام آقا ضیا

مشتاق دیدار بودیم رفیق
شما هم که وبلاگ زدی...
خیلی هم خوب خیلی هم عالی
پنجشنبه این هفته رو درمیابی؟ کار دارم

حدیث جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام بر آقای مهدی
بلاگ اسکای جدید پستارو میخوره؟
انگاری یه پست شما رو خورده
میز مارم شکونده بودن
از بلاگ اسکای که بگذریم سخن وبلاگ خوشتر است
من رفتم از آرشیو صداو سیما
دوم خرداد 92
و نهم خرداد 92
برنامه اردیبهشت رو چک کردم
دکتر میثاق برنامه نداشتن
طبق پستیم که خودتون گذاشتینو برداشتین
شانزدهم خرداد 92 هم برنامه نداشتن
پس تا اینجا خدارو شکر آرشیو چیری رو از دست نداده
میمونه از این به بعد که اونم خدا بزرگه یه کاریش میکنیم
من و همراهان(امیدوارم) سعی میکنیم آرشیو ناقص نشه
تا شما به سلامتی برید سربازی و برگردیدو مدیریت رو دوباره به دست بگیرید
راستی شما برنامه ها رو با چی ضبط میکنید؟

سلام حدیث خانوم

بلاگ اسکای جدید هنرهای زیادی داره، پروندن قالب وبلاگ، حذف شکلک ها از پاسخ به نظرات، به هم ریختن همه تنظیمات و... !!!!! اما شکر خدا خوردن پست در مجموعه هنرهایی که داره نیست. اون پست رو خودم برداشتم. انشاءا... به همین زودی یه نویسنده دیگه به وبلاگ اضافه خواهد شد و ایشون زحمت این چند وقته رو خواهند کشید.

درمورد آرشیو هم این مدت کم و کسری نداشت. تا آخر خرداد هم انشاءا... خودم هستم. از اول تیر هم که نویسنده جدید فایل ها رو میذارن انشاءا... دست شما و بقیه همراهان هم درد نکنه

من بعضی وقتا از خروجی صدای تلویزیون فیش وصل میکردم به ورودی میکروفن و با جت آدیو ضبط میکردم، الان هم مدتیه که با کارت تیوی تصویری ضبط میکنم و تبدیل به صوتیش میکنم

حدیث یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام
خب پس خداروشکر
واقعاحیف بود اگه آرشیو ناقص میشد
دست شما و نویسنده ی جدید هم درد نکنه
برای زحماتی که متحمل میشید
خدا خیرتون بده

سلام

اختیار دارید، نظر لطف شماست.

هستی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام
بازم ممنون آقا مهدی

سلام

خواهش می کنم.

منتظر دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ http://montazer71mk.blogfa.com

سلام
خیلی ممنون از زحماتتون...
با افتخار لینک شدید

سلام
خواهش می کنم.
خیلی ممنون...

یوسف پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ق.ظ

یاد دکتر به خیر

سلام آقا یوسف

بیشتر از همه یاد این جمله اش بخیر: "اگر صفرم بر خود می بالم، زیرا از بینهایت زیر صفرها می آیم"

آقا یوسف چرا از اونطرف به نظاره ما نشستی؟ کم کم باید بیای اینور...

ف ف چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:54 ب.ظ

داداشواقعا ممنونم ازت بابت وبلاگک عااالیت همیشه موفق باشی

کامل ترین آرشیوی همیشه اول باشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد