دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق
دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق

روانشناسی تنبلی

سلام بر همگی دوستان

امیدوارم که شاد و سلامت باشین.

میدونم که شما هم مثل من تو این سه هفته منتظر دکتر بودین اما باز غیبت دکتر طولانی شده.

به نظرم رسید این بار قبل از این که دکتر بیاد و بحث روانشناسی تنبلی رو شروع کنن، خودمون تنبلی رو کنار بذاریم و نظرات و اطلاعاتمون رو در این مورد با هم به اشتراک بذاریم و از مطالبی که تو کتابها، مجلات و یا سایتها در این مورد خوندیم، سخنرانیهایی که شنیدیم و یا از تجربیاتمون با هم بگیم.

من خودم کتاب "قورباغه رو قورت بده" رو خیلی دوست دارم.

منتظر نظراتتون در این مورد هستم.

با آرزوی روزهایی بهتر برای تمام دوستان

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام
بسیار سپاس گذارم از زحماتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد