دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق
دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق

برنامه اردیبهشت 21 آذر ماه 92 - روانشناسی تنبلی 5

با سلام خدمت دوستان

بالاخره بعد از چند هفته برنامه ضبط شده و تکراری دیدن خود دکتر پیداشون شد.



میخواستم چند تا نکته رو با دوستان در میان بذارم:


اول اینکه از کسانی که برای همکاری اعلام آمادگی کردند تشکر میکنم. برخی مثل آقا امیر که امروز خیلی زود هم برنامه رو برای دانلود آماده کردند.


دوم اینکه برخی دوستان از روز اول راه اندازی این وبلاگ پیغام میدادند که آیا برنامه های قبلی مثل نقش والدین در تعلیم و تربیت فرزندان رو هم برا دانلود داریم یا نه؟ خوشبختانه آقا مهدی که منو با دکتر آشنا کردن خودشون قبلا با جستجوهایی که کرده بودن و برنامه هایی که ضبط کرده داشتن یه آرشیو خوب تهیه کردن. همینطور دوستان وبلاگ پسر ایرونی و آقا ایلیا هم حدود دوسالی فایلهای دکتر رو برای علاقه مندان آماده میکردن که از طرف خودم و شما همینجا از همشون تشکر میکنم. خودم هم تو این چند روزه یه خورده جستجو کردم تا بتونم این آرشیو رو کاملتر کنم که خوشبختانه برخی برنامه ها رو که نداشتیم از سایتهایی مثل راسخون یا تبیان پیدا کردم.


سوم هم یه خبر خوب و اون اینکه ان شالله تصمیم داریم که این وبلاگ رو به بانک سخنرانی های دکتر تبدیل کنیم و همه برنامه های دکتر در این سه سال اخیر - اعم از برنامه اردیبهشت، تا خوشبختی راهی نیست و زندگی روی پرده - رو که داریم با ذکر منبع اون به مرور روی وبلاگ قرار بدیم تا کار دوستداران دکتر برای یافتن برنامه مورد نظرشون راحت بشه. بنابراین از دوستانی که خودشون برنامه هایی از دکتر ضبط کرده اند یا از جاهای دیگه دانلود کرده اند و در لیست آرشیوی ما جاش رو خالی دیدن تقاضا دارم با ارسال فایلهاشون ما رو در تکمیل این آرشیو یاری کنند.


خب ببخشید که صحبت ها به درازا کشید. پس این شما و این هم برنامه امروز:


روانشناسی تنبلی (5) - صوتی (پرشین گیگ)


روانشناسی تنبلی (5) - صوتی (پیکو فایل)


روانشناسی تنبلی (5) - تصویری


مدت زمان برنامه 34 دقیقه

نظرات 4 + ارسال نظر
سوگلی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

سلااام.خسته نباشید.دست همه دست اندر کاران درد نکنه
این دکتر میثاقم مارو کشت تا راه حل بده:| هی از اول برنامه دهن مارو آب میندازه که یه راهکارو بگه آخرش موکول شد به برنامه بعد:|

دکتر میخواد حسابی تشنه بشیم تا بعد قدر آب رو بدونیم

من جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ

سپاس

دانا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام پس تو تلویبیون برا 17 آذر هم برنامه دکتر زده که پخش شده. اون قسمت چندم است؟ تکراره؟

سلام
آره تکرار برنامه 9 آذر.

ملیحه رستگار پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ب.ظ

دست همگی درد نکنه .

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد