دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق
دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق

خبرنامه الکترونیکی

به نام خدا

سلام


ابتدا بابت مدتی که درخدمتتون نبودم عذرخواهی می کنم. بخاطر شرایطی که دارم نمی تونم مثل گذشته در خدمت دوستداران دکتر میثاق باشم، اما خدا رو شکر دوست عزیزم آقا یوسف هست و این وبلاگ رو در این مدت به خوبی بروز رسانی کردند که ازشون تشکر می کنم.

تعدادی از مخاطبین می خواستن برنامه های گذشته دکتر میثاق بخصوص موضوع نقش والدین در تعلیم و تربیت کودکان روی وبلاگ قرار داده بشه. تا جایی که من یادم هست این موضوع چند سال پیش در اردیبهشت بحث می شد و تعداد برنامه هاش هم زیاد بود اما تعداد کمی از برنامه هاش در آرشیو من و آقا یوسف بود که توسط آقا یوسف روی وبلاگ قرار داده شده که ازشون تشکر می کنم. یه خاطره شیرین درباره این موضوع برای خود من اینه که آشنایی من با دکتر میثاق از همین موضوع شروع شد.

تعدادی از مخاطبین می خواستن که برای وبلاگ یک خبرنامه الکترونیکی ایجاد بشه تا از بروز شدن وبلاگ مطلع بشن. این خبرنامه هم اکنون ایجاد شده و از منوی سمت راست وبلاگ قابل دسترسیه. مخاطبین می تونن نام و آدرس پست الکترونیکی شون رو وارد کنن تا از بروز شدن وبلاگ باخبر بشن.



برای همگی دوستداران دکتر ابراهیم میثاق آرزوی موفقیت، سربلندی و شادکامی دارم.

خدانگهدار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد