دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق
دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق

برنامه اردیبهشت 1 اسفندماه 92 - روانشناسی تنبلی 14


سلامی با بوی نوروز در اولین روز آخرین ماه سال


امیدوارم که شاد و سلامت باشین


بحث تنبلی هم دیگه داره تموم میشه. ان شاالله که در عمل هم تنبلی ها رو در این ایام از وجودمون رفت و رو کنیم. اینجور که دکتر گفتن احتمالا جلسه آینده این بحث به پایان میرسه.


راستی فردا یه امتحان مهم  دارم که از همه دوستان میخوام دعا کنن نتیجه ش خوب بشه.


روانشناسی تنبلی (14)


پرشین گیگ    پیکو فایل


روانشناسی تنبلی (14) - تصویری


مدت زمان برنامه 45 دقیقه

نظرات 7 + ارسال نظر
جواد پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام دوست عزیز
امروز با امید اینکه شما هستین و زحمت ضبط برنامه رو میکشی، با خیال راحت رفتم سر کلاسم. و الان که دیدم برنامه امروز رو رو وبتون گذاشتین خیلی خوشحال شدم.
یه دنیا ممنون

و ایشالا که فردا و همیشه و همیشه موفق باشی
میدونم که موفق هستین. ولی من هم براتون دعا میکنم.

ممنون آقا جواد

ملیحه پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام و تشکر فراوان
با وجودیکه از شب قبل با خودم قرار گذاشته بودم ولی ساعت 11 پیش از ظهر که مشغول شستن ظرفها بودم یادم افتاد که برنامه دکتر میثاق رو از دست داده ام.دم غروب که به صندوق پستی ام(میل باکس ) سرکشی کردم و نامه شمارو دیدم واقعا خوشحال شدم!! خیلی ازتون ممنونم. در ضمن برای امتحانتون هم بطور شدیداللحنی دعا میکنم.

سلام
همین چیزاس که برای ما دلگرمیه

علی پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ب.ظ

سپاس فراوان

جواد شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام دوست عزیز
میخواستم ازتون بخوام اگه امکانش باشه لینکهایی که توی سایت پیکوفایل آپلود شده تو پرشین بلاگ هم بزارید. چون سرور 1 و 2 پیکوفایل به شدت افت سرعت پیدا کرده و نمیشه دانلود کرد. ممنون



فایلهای لیست پایین قابل پخش نیستن. باید نسخه تصویریشون دوباره به نسخه صوتی تبدیل بشه :
Ordibehesht 89.09.18
Ordibehesht 92.04.06
Ordibehesht 92.08.16
Ordibehesht 92.08.30
Ordibehesht 92.09.28
کل فایلهای زندگی روی پرده سال 92
+ ممکنه باز هم باشن. اینا چیزایی بودن که من متوجه شدم

سلام و وقت بخیر
اول از همه ممنون از دقت نظرتون و وقتی که گذاشتین.

نمیدونم در جریان هستین یا نه؟ ولی چند مدت پیش فایل پرشین گیگ از لحاظ فنی دچار مشکل شد و به همین خاطر برخی از فایلهایی که قبلا روی این سایت گذاشته بودیم خراب شدن.

فعلا 5 تا فایل اول اصلاح شد. ان شاالله در چندروز آینده دوباره کل فایلها رو مورد بازبینی قرار میدیم تا اگه مشکلی داشتن برطرف کنیم.

باز هم منتظر نظرات خوبتون هستیم

ندا سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام ممنون از لطف بزرگتان از زمانی که فهمیدم که شما برنامه های دکتر میثاق برای دانلود در وبلاگتان می گذارید بسیار خوشحال شدم این طوری دیگر هیچ کدام از برنامه های ایشون از دست نمی دهم مجددا سپاسگزارم خداوند همیشه نگهدارتان باشد

جواد چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

راستییییییی، بابت پیگیری نظرات قبلیم و گذاشتن دوباره فایلها ممنوووون

مسعود سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:16 ب.ظ

از استاد ارجمند متشکرم که یک نفر پیداشد که خالی بندی ها واراجیف این خالی بند راکمی رو کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد