دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق
دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق

برنامه اردیبهشت 8 اسفندماه 92 - روانشناسی تنبلی 15


سلام


امیدوارم به قول دکتر در آستانه سال نو، حالتون هم در حال نوشدن باشه ممکنه این برنامه آخرین اردیبهشت امسال باشه. در این جلسه بحث تنبلی شغلی بسته شد و از جلسات آینده، موضوع متفاوتی شروع خواهد شد.


روانشناسی تنبلی (15) - تنبلی شغلی (5)


پرشین گیگ           پیکوفایل


مدت زمان برنامه 39 دقیقه

نظرات 4 + ارسال نظر
جواد پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

ایول به این سرعت عمل

دست گلت درد نکنه
ممنون از زحماتت



راستی فایلایی که گفتین مشکل داشتن رو دوباره آپلود کردیم. اگه بازم مشکلی بود در خدمتیم

taraneh پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام عرض میکنم برنامه جناب دکتر عالی بود من ضبط کردم برای رئیس اداره مون و همکاران بردم باید مدیران ما یاد بگیرن و اینقدر از روان انسانهایی که قراره در آن سیستم کار کنند غافل نشوند. افتخار میکنم که چنین انسانهای فرهیخته ای در کشورم دارم. شاد و سلامت باشی جناب دکتر عزیز

سلام
و آفرین به کار شما که این حرفا رو به مرحله ی عمل هم رسوندین

آرام پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ http://denjestann.blogfa.com/

سلام
من مدتها بود دنبال برنامه های دکتر میثاق بودم ولی پیداشون نمیکردم تا ان که با وبلاگ شما آشنا شدم. و تو 2 روز همه فایلها رو دانلود کردم.
میخواستم ازتون تشکر کنم هم از اقا مهدی و هم از اقا یوسف بابت زحمتی که برای این وبلاگ می کشید.
از خدا میخوام هر چی که تو زندگی میخواین بهتون بده چون واقعا لایقش هستین..
با آرزوی موفقیت برای شما دوستان عزیز

سلام
خوشحالیم که شما خوشحالید
حالا که همشو دانلود کردین یه لطف کنین فایلها رو امتحان کنید اگه مشکلی داشتن خبرمون کنید.

همونطور که دوستان در جریان هستن به دلیل مشکلاتی که برا سایت پرشین گیگ بوجود آمد، برخی از فایلها دچار مشکل شدن به این صورت که برخی حذف شدن و برخی دیگه اجرا نمیشدن.

البته تا اونجا که دوستانی مث آقا جواد اطلاع دادن فایلهایی که مشکل داشتن رو دوباره آپلود کردیم اما ممکنه باز برخی هنوز مشکل داشته باشن.

شما یه لطف کنید فایلها رو چک کنین که آیا سالمند یا نه و در صورت خرابی لطفا ما رو بی خبر نذارین. ممنون

جواد چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام دوست عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه و تنت سلامت

چندتا مورد دیگه هم پیدا کردم :)
شرمنده دیگه. همش واست زحمت دارم

فایل اردیبهشت 89.04.10 فقط 3 دقیقه اولش کار میکنه
فایل اردیبهشت 89.04.17 فقط 30 دقیقه اولش کار میکنه
فایل اردیبهشت 89.04.24 پنج دقیقه آخرش خرابه

فایل 92.08.09 پستش هست، ولی فایلش تو پرشین گیگ نیست

این فایل خرابه:
http://yzrsf80.persiangig.com/document/Ordibehesht-%2089.03.20.docx

فایل 92.09.21 - تنبلی 5 ظاهرا یه مشکلی داره

سلام آقاجواد

یه دنیا ممنون از وقتی که گذاشتین و این موارد رو گوشزد کردین.

فایلها رو دوباره گذاشتم

ممنون میشیم باز هم یاریمون کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد