دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق
دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق

پایان برنامه اردیبهشت با حضور دکتر میثاق در سال 92


سلام


اینطور که مجری برنامه اردیبهشت روز پنجشنبه اعلام کرد، دیگه در این دوسه هفته باقیمانده از سال، دکتر به برنامه نمیان و ان شاالله باید بعد از عید منتظر ایشون باشیم.


البته خبر خوب این که در این مدت قصد داریم برنامه های دکتر قبل از سال 92 (زمستان 89 تا زمستان 91) رو روی وبلاگ بذاریم. پس منتظر باشین

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

لطفا اگر میتونید ارشیو کامل ،تا خوشبختی راهی نیست، رو هم بذارید ..
مرسی دوست عزیز

[ بدون نام ] جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام بر شما آقا مهدی،مدیر عزیز
من خودم معمولا برنامه های دکتر رو ضبط می کنم ولی اخیرا خیلی از برنامه هاشون رو از دست دادم.تو پروفایل ایشون آدرس وب شما رو پیدا کردم و با دیدن فایل های کامل برنامه های سال گذشته دکتر در وبلاگ شما خیلی خوشحال شدم.
کسانی که خیرخواه همه هستند و دیگران رو در علائق خودشون بدون هیچ ارزش مادی شریک می کنند انسان های بزرگی هستند.
ازتون جدا،حقیقتا ممنونم
در پناه حق

[ بدون نام ] جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ق.ظ

متاسفانه من بعد از دادن پیام بالا تازه اسم آقا یوسف رو هم زیر پست های اخیر دیدم.وظیفه خودم دیدم که از ایشون هم تشکر ویژه داشته باشم.خیلی ممنونم

سلام دوست عزیز

اینجا اسم ها مهم نیست مهم خدمت رسانی به دوستانی همچون شماس

امیر سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

با سلام در ابتدا می خواستم تشکر کنم از شما بابت این کار بسیار زیباتون که انجام میدید. می خواستم بپرسم برنامه راز موفقیت شبکه 4 که دکتر در آن شرکت داشتن رو از کجا میتونم تهیه کنم؟

سلام

فایل تصویریش چند قسمته، این از قسمت اول:

http://parsaspace.com/files/1688264884/?c=1150

قسمت دوم:

http://parsaspace.com/files/5795164884/?c=1150

قسمت سوم:

http://parsaspace.com/files/1945164884/?c=1150

قسمت چهارم:

http://parsaspace.com/files/0541264884/?c=1148

امیر چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ق.ظ

بابا شما دیگه کی هستید یه دنیا ممنون عالی بود عالی از خداوند برای شما آرزوی بهترین ها رو دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد