دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق
دکتر ابراهیم میثاق

دکتر ابراهیم میثاق

دانلود برنامه های تلویزیونی دکتر ابراهیم میثاق

برنامه اردیبهشت 28 آذر ماه 92 - روانشناسی تنبلی 6

با سلام

در برنامه امروز اردیبهشت، دکتر در ادامه بحث تنبلی از انسانهای فرصت ساز و فرصت سوز گفتند همچنین از نقش هیجانات و تنوع طلبی در تنبلی.


روانشناسی تنبلی (6) - صوتی (پرشین گیگ)


روانشناسی تنبلی (6) - صوتی (پیکو فایل)


روانشناسی تنبلی (6) - تصویری


مدت زمان برنامه 30 دقیقه


نظرات 11 + ارسال نظر
nima پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ

mamnun az inhame sorate amal khoda kheiretun bede

ehsan پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام
یه تشکر بابت حرکت خوب تون ...
یه تشکر ویژه بابت این که برنامه ی امروز رو به سرعت گذاشتید.
پاینده باشید :)

ehsan پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

عزیز مدت زمان این برنامه 27 دقیقه ست یا برای من فقط 27 دقیقه ش دانلود شده؟

سلام
دوباره دانلود کنید.
تو لینک قبلی یک دقیقه از آخر برنامه ناقص بود

ehsan پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ب.ظ

سپاس از پاسخ و پیگیری تون

صبا پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام
ما اینجا تو خوابگاه تلویزیون نداریم و من مشتاق برنامه های دکتر هستم برای همین هم به خاطر این سایت و هم به خاطر خبرنامه الکترونیکی ازتون ممنونم.

لوسی می جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

خیلییییییییییییییییییی ممنون من همیشه میام اینجا فایلارو دانلود میکنم میسی از زخماتت عزیزم ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

پوریا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ

اگر امکان داره فایل صوتی رو 2باره آپلود کنید انگار لینکش مشکل پیدا کرده
ممنونم

سلام
فعلا مشکل از پرشین گیگه که قابل دسترسی نیست. اگه درست نشد ایشالا یه جای دیگه فایلا رو بارگذاری میکنیم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام من هفته گذشته (28 اذر) امدم و دیدم شما با چه سرعتی فایل برنامه رو برای دانلود گذاشتی برای همین این هفته (5 دی) نتوانستم بر یک خواب عمیق غلبه کنم و البته امیدم به این بود که سریع می ایم و از این وبلاگ دانلود میکنم اما تا این ساعت که فایلی نیست. همش نگرانم نکنه فایل برنامه امروز رو نذارید.... منو از نگرانی در اورید. ممنون بابت گذاشتن این برنامه ها در وبلاگتان..

سلام دوست عزیز
خیالتون تخت! دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره

محمد پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام. آره راست میگی منم خاطرم جمع بود که امروز به سرعت از اینجا دانلود میکنم ولی متاسفانه خبری نبود. برای همین رفتم تو وبلاگ دیگه ای که تو نظرات دو هفته پیش آدرسش بود و از اونجا دانلودش کردم. چون نمیخوام تبلیغ اون وبلاگو اینجا بکنم بهتره هر کی دوست داشت بره تو قسمت نظرات یکی دو هفته قبل همین وبلاگ و آدرسشو از اونجا برداره.

واقعا حرص و ولعی که دوستان برای پیگیری بحث دارن قابل تقدیره

_______________________________________

مهدی: هیچ اشکال نداشت آدرس اون وبلاگ رو میذاشتید، جهت رفاه حال مخاطبین آدرس اون وبلاگ رو تقدیم می کنم:

http://rahnemoonesalamat.blogsky.com

علی جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام
چرا پس من نمیتونم دانلود کنم! لطفا راهنمایی بفرمایید

سلام
چند روزیه سایت پرشین گیگ که برنامه ها رو اونجا آپلود میکردیم از دسترس خارج شده و فعلا فقط جدیدترین برنامه (روانشناسی تنبلی 7) که روی بلاگ اسکای گذاشتیم قابل دسترسه. اگه درست نشد ان شاء الله فایلها رو دوباره یه جای دیگه آپلود میکنیم.
ممنون از صبر و حوصله تون

مارال یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام
من دو بار دانلود کردم 13 دقیقه بیشتر نبود.میشه راهنمایی کنین
مرسی

سلام
ممنون که خبر دادین.
احتمالا به خاطر خرابی چندروزه پرشین گیگ بعضی فایلها خراب شدن که اینم یکی از اونها بوده.
دوباره آپلود کردم و درست شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد